Pozbądź się oponki! O czym pamiętać, ćwicząc brzuch?

Pozbądź się oponki! O czym pamiętać, ćwicząc brzuch?

Redakcja

2016-09-03

brak komentarzy

Spodnie się nie dopinają, sukienka opina nie to, co trzeba. Postanawiasz już na stałe uwolnić się od znienawidzonej oponki. Ćwiczenia na brzuch pomogą ci uzyskać wymarzony cel.

Spal tłuszczyk na brzuchu

Przyczyną wystającego brzucha okazuje się nadmiar warstwy tłuszczu. Jeśli pragniesz, by rezultaty twoich treningów były zauważalne, nie wystarczy ćwiczyć wyłącznie obszaru brzucha. Wykonując treningi rzeźbiące (np. znane ), umacniamy mięśnie, które zazwyczaj nie są zauważalne spod warstwy tkanki tłuszczowej. W związku z tym najrozsądniej będzie łączyć treningi wzmacniające mięśnie proste i skośne brzucha z zajęciami cardio. Jeśli masz taką możliwość, wykonuj treningi interwałowe , wykup karnet na modną zumbę, lub… zwyczajnie wskocz w komfortowe adidasy i biegnij! Nie zapominaj – pot to łzy twojego tłuszczu.

Nie zapominaj o prawidłowej technice ćwiczeń

Brzuch okazuje się miejscem, które trudno bywa wytrenować. Aby wykonywane treningi miały sens, zaleca się pamiętać o paru założeniach. Na wstępie, musimy się zgarbić. Wtedy odcinek lędźwiowo-krzyżowy nie odrywa się od podłoża, co chroni przed jego urazowi. Aby treningi były wykonywane bezproblemowo, trzeba mieć na uwadze o prawidłowym ułożeniu pleców, a szczególnie odcinka szyjnego. W związku z tym w trakcie przeprowadzania treningów na brzuch, wzrok zaleca się kierować na sufit, nigdy bezpośrednio przed siebie! Unikniesz urazu szyi (również zlokalizowanych tam mięśniowa). Gdy już wiesz, jak pielęgnować własne bezpieczeństwo w trakcie ćwiczenia brzucha, popracuj nad efektywnością. Skup się na oddechu – w czasie skurczu tkanki mięśniowej brzucha (a więc w trakcie podnoszenia się) wykonaj wydech powietrza. W ten sposób mięśnie staną się jeszcze mocniej spięte, co przybliża cię do zwycięstwa.

Zanim zaczniesz – rozgrzej się

Choć wydaje ci się, że w trakcie ćwiczenia skupiasz się wyłącznie na brzuchu, tak naprawdę nie istnieje trening, który angażuje wyłącznie 1 mięsień. W związku z tym bezpośrednio przed rozpoczęciem brzuszków zaleca się wykonać szybką rozgrzewkę całego ciała. Dobrym wyborem okazuje się zakończenie ćwiczenia cardio serią treningów wzmacniających mięśnie proste i skośne brzucha. Dynamiczne treningi przygotują układ oddechowy oraz krwionośny do dalszego ruchu, jakiego dostarczysz swojemu ciału w trakcie pracy nad brzuchem.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 150 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

ZdrowieOdchudzanieTreningi