Porady dla początkujących biegaczy

Porady dla początkujących biegaczy

Redakcja

2016-09-03

brak komentarzy

Bieganie to sport, który posiada dobroczynne znaczenie na nasze zdrowie. Oprócz tego okazuje się niedrogi a także nie nakłada na nas jakichkolwiek ograniczeń. Trenowanie owej formy metody treningowej niesie za sobą dużo zalet, między innymi: redukuje ryzyko schorzeń mięśnia sercowego a także układu naczyniowego, pobudza zrzucanie nadwagi, wysmukla figurę a także uatrakcyjnia wygląd cery. Głowisz się, który bieg będzie dobry na rzecz amatorów? Prezentujemy istotne porady na temat biegania na rzecz amatorów, dzięki którym pokochasz bieg. Dowiedz się, co zalicza się wykonać, by bieg stał się twoją pasją!

Wyznacz dany cel

Zanim zaczniesz biegać, postaw sobie jasny cel, który będzie cię motywował. Za pomocą niemu tak łatwo się nie zniechęcisz, ponieważ będzie ci zależało na uzyskaniu konkretnych zalet. Jogging może pomagać pozbyciu się paru nadprogramowych kilogramów, poprawie sprawności fizycznej, zaimponowaniu chłopakowi, który ci się podoba, czy poznaniu nowych osób. Powodów może okazać si rzeczywiście dość dużo. Istotne, by przyswoić, z jakiego powodu zaczęło się trenować akurat tę dobrą formę metody treningowej.

Kup buty biegowe

Właściwe obuwie to główny element stroju joggera. Rozpoczynanie biegania w zniszczonych butach lub butach całkowicie do tego nieadekwatnych (tenisówki, trampki) to elementarny błąd, który popełnia dużo użytkowników. Z tego powodu początkowe, co zaleca się wykonać, to zakupić obuwie dedykowane do biegu. Aby nie uskarżać się na przemęczenie, bóle stóp a także urazy, zalicza się przy zakupie wziąć pod uwagę parę elementów: typ gruntu, na jakim biegamy, typ stopy a także jej rozmiar i płeć.

Rozpocznij od marszobiegu

Nie zapominaj, że nie od razu Kraków zbudowano, wobec tego swobodnie rozpocząć od marszobiegu. Kombinacja marszu a także biegu w odpowiednich ilościach przeciwdziałać wyeksploatowaniu żołądka.

W I tyg. przez 3 dni przez 5 min. dynamicznie maszeruj, a potem przez minutę biegnij. Nie zapominaj mimo wszystko o utrzymaniu wolnego rytmu. Pierwszego dnia wykonaj 3 serie, drugiego cztery, zaś trzeciego 5 serii.

W następnych tygodniach sukcesywnie wydłużaj moment biegania. Musisz przyzwyczaić ciało do coraz dłuższych wybiegań. Jeżeli pozostaniesz przestrzegać programu treningowego, możesz mieć stuprocentową pewność, że z dnia na dzień moment a także szybkość biegania się wydłużą.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Knee Active Plus w promocji:
Knee Active Plus
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 168 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

ZdrowieOdchudzanieTreningi