Płaski brzuch w miesiąc - ćwiczenia szybkie i przyjemne

Płaski brzuch w miesiąc - ćwiczenia szybkie i przyjemne

Redakcja

2016-09-22

brak komentarzy

Płaski brzuch w miesiąc? Ćwiczenia, które dla każdego są osiągalne? Niemożliwe? Możliwe! Prezentujemy ci sporządzony naukowo regularny trening, którego pierwsze rezultaty spostrzeżesz już po 7 dniach!

Podnoszenie bioder

Ułóż się na prawym boku. Podeprzyj się na prawym łokciu, lewą dłoń opieraj na biodrze. Napinaj tkankę mięśniową talii oraz robiąc wydech, unieś biodra tak, by sylwetka utworzyła linię prostą. Wytrzymaj w owej pozycji parę sekund i stopniowo je opuść.

Powtarzaj przynajmniej 15 razy. Zrób 3 serie na prawym, a następnie na lewym boku. Przerwij trening, gdy odczujesz, że nie możesz zachować bioder na stałym poziomie.

Kołyska

Usiądź na podłożu a także ugnij nogi. Unieś stopy a także staraj się zachować odpowiednią stabilizację, balansując na kości ogonowej. Napinaj tkankę mięśniową talii a także wyprostuj nogi, jednocześnie odchylając korpus w tył. Wróć do pozycji wyjściowej, ale nie opuszczaj stóp na podłogę.

Powtarzaj przynajmniej 8 razy.

Brzuszki odwrócone dr. Tony'ego Castersiano

Ułóż się na plecach a także przenieś proste ręce za głowę. Dłonie wsuń pod jakiś ciężki mebel, przykładowo kanapę. Unieś nogi do pionu a także lekko ugnij kolana. Napinaj tkankę mięśniową talii, dociśnij plecy do podłoża a także robiąc wydech, unieś biodra o parę centymetrów. Wraz z wydechem opuść biodra.

Zrób przynajmniej 18 powtórek. Przerwij trening, gdy zaczniesz nagle podrywać biodra w górę.

Jak trenować płaski brzuch?

Ten regularny trening jest uzależniony od twojej sprawności fizycznej. Im lepsza, tym długotrwalej będziesz w stanie trenować.

Każde z opisanych treningów powtarzaj tyle razy, ile zdołasz (ale nie mniej aniżeli podano przy poszczególnych treningach). Potem zrób jeszcze 2 serie z taką samą liczbą powtórek. Między seriami odpocznij 30 sekund.

Program brzucha wykonuj 3 razy tygodniowo (przykładowo w poniedziałki, środy a także piątki).Oprócz tego, w przeliczeniu na dzień, przez pół godziny rób ćwiczenia wytrzymałościowe: marsz, bieg, jazdę na rowerze itp. Aby zmaksymalizować rezultaty brzuszków, stosuj jadłospis oparty na warzywach, chudym mięsie, nabiale a także artykułach pełnoziarnistych.

Podsumowując: Płaski brzuch w miesiąc i ćwiczenia, które to umożliwiają? Nie ma problemu! Wystarczy, że rzeczywiście przyłożysz się do powtórek i będziesz bardziej patrzeć na to, co i kiedy jesz.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Form Explode w promocji:
Form Explode
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 153 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

TreningiPłaski brzuch