Jak przybrać na masie w krótkim czasie?

Jak przybrać na masie w krótkim czasie?

Redakcja

2016-12-16

brak komentarzy

Powiększenie wagi to cel licznych zawodowych kulturystów i ludzi chorujących na notoryczną niedowagę. W tym artykule opisujemy metody wzrostu ciała przy zastosowaniu pożywnego, bardziej świadomego jedzenia czy też suplementów diety. Jeśli masz ochotę powiększyć tkankę mięśniową to z wyjątkiem ćwiczeń powinniśmy zatroszczyć się o właściwą dietę. Bez transportu ciału adekwatnej ilości produktów wzmacniających nie wyłącznie nie przybędziesz na masie, ale możesz przyczynić się do wyczerpania tkanki mięśniowej i w konsekwencji do spadku ich wielkości. A więc jak przybrać na masie w krótkim czasie? Już śpieszymy z wyjaśnieniem.

Zadbaj o właściwą zawartość kalorii oraz węglowodanów

By przybrać na masie twoja dieta powinna okazać się obfita w kalorie. W rzeczywistości powinniśmy zapewniać ciału jakieś 500-600kcal na dzień więcej niż to twoje zapotrzebowanie dla podtrzymania wagi. Nie obżeraj się mimo wszystko niezdrowymi przekąskami wyłącznie po to, by przynieść nieco brakujące kalorie. W miejsce fast foodów, paluszków oraz chipsów powinniśmy raczej wybierać makarony, ryż czy też suplementy węglowodanowe, które odszukasz w supermarketach z odżywkami dla zawodników sportowych.

By przybrać na masie trzeba spożywać białko

W trakcie ćwiczeń na masę dość istotnym elementem jadłospisu jest białko. Zaleca się przyjąć, iż kulturysta wymaga ok. 2g białka codziennie na 1kg ciała. Jeżeli zatem ważysz 100kg powinieneś spożyć przez cały dzień mniej więcej 200g czystego białka. Nie bywa to zadanie proste, ponieważ zdecydowana większość preparatów które przez cały dzień jesz nie posiada aż tak ogromnej ilości białka, aby całkowicie zagwarantować intensywniejsze zapotrzebowanie ciała. W związku z tym powinniśmy wyposażyć się w suplementy białkowe w formie koncentratu albo dodatkowo lepiej izolatu białka serwatkowego, posiadające nierzadko do 96% białka. Dzięki tym suplementom prosto wyrównasz braki białka wewnątrz organizmu. Naturalnie nie możesz żywić się tylko suplementami diety. Powinieneś także jeść jarzyny oraz świeże owoce czy też mięso zasobne w białko takie pierś z drobiu albo indyka, ryby morskie i mięso wołowe. Próbuj stronić od tuczących partii mięsa, wysokoprzetworzonych wędlin oraz żywności konserwowej.

Sole mineralne oraz witaminy

Jeżeli na poważnie myślisz o treningu kulturystycznym oraz pracujesz nad zwiększeniem ciała to musisz zagwarantować zdecydowanie intensywniejsze zapotrzebowanie ciała na sole mineralne, mikroelementy oraz witaminy konsumując tabletki witaminowe. Na nieszczęście zawartość tych składników zawarta w naturalnej żywności jest w wielu sytuacjach niewystarczająca by wyrównać popyt na nie w czasie forsownych treningów. Szczególnie gdy twoje mięśnie mocno pracują dochodzi do zużycia istotnych składników wzmacniających, które należy wyrównać. Dodatkowo gdy pocisz się w trakcie nasilonego treningu tracisz duże ilości soli mineralnych.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Form Explode w promocji:
Form Explode
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 192 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

MężczyznaTreningi