Duże mięśnie bez sterydów

Duże mięśnie bez sterydów

Redakcja

2016-11-20

brak komentarzy

Duże mięśnie bez sterydów? Miłośnicy regularnie modelujący własne ciało oraz spędzający na takiej czynności całe godziny w ciągu tygodnia nie w każdym przypadku przejawiają odpowiednią cierpliwość potrzebną do stworzenia imponującej tkanki mięśniowej. To pierwszy krok do sięgania po sterydy, które aczkolwiek w ogromnym nasileniu potęgują mechanizmy anaboliczne, ale także powodują dużo efektów ubocznych, a po ich zrezygnowaniu z wielokrotnie dochodzi do degradacji komórek ciała. Licznych miłośników sterydów wyraża przeświadczenie, iż zbudowanie tkanki mięśniowej nie jest niewykluczone bez wspomagania, co wiadomo nie jest prawdą.

Co odpowiada za brak rezultatów?

Tym, co odpowiada za brak odpowiednich rezultatów jest nieprawidłowy plan ćwiczeń i popełniane przez trenujących omyłki np.:

1. Za brak skuteczności odpowiedzialne jest w ogromnym stopniu przetrenowanie. Osoby chcące w błyskawiczny sposób wypracować tkankę mięśniową wielokrotnie wychodzą z założenia, iż im więcej, długotrwalej oraz mocniej będą trenować, tym prędzej osiągną rezultaty. TAk naprawdę przetrenowanie przywołuje zjedzony i nastepnie zwrócony posiłek. Co z tego, iż włożyło się spory trud, jeżeli nie przyniósł on rezultatów, zaś tylko zniszczył tkankę mięśniową? Regularny trening to nie wyścig, kto uniesie więcej, jedynie zorganizowane oraz przemyślane aktywności nastawione na cel. Przetrenowanie w rezultacie doprowadza do aktywacji układu nerwowego, a co się z tym wiąże dodatkowo osłabienia absorpcji składników.

2. Następny błąd, to stawianie na czas a nie na obciążenie. Wypracowanie sporych mięśni potrzebuje wielkich obciążeń, ale ćwiczenia powinno się przedłużać. Przepisowe 45 min. do godziny wykonywane treningi z wielkimi ciężarami dadzą korzystniejsze rezultaty niż długie aktywność z niewielkimi. Nie wolno także przeholować w drugą stronę.

3. Brak rezultatów można zawdzięczać dodatkowo nieprawidłowo dobranej kolejności treningów. Fudamentalna zasada mówi, iż natężenie powinno wzrastać, a nie maleć, wobec tego pomyłką jest robienie wyczerpujących treningów na starcie a kończenie ćwiczeniach lekkimi. Istotnym elementem są treningi na brzuch, które koniecznie muszą być zrobione, jako początkowe.

4. Istotnym elementem jest właściwy wykwalifikowany trener, który będzie pilnował, by aktywność były zrobione prawidłowo technicznie. Niedociągnięcie takiej wiedzy czy też robienie na bazie tego, co się widzi zazwyczaj doprowadza do miernych rezultatów.

5. Dieta – to temat rzeka, który posiada mimo wszystko duży wpływ na wzrost mięśni. Kłopotami może okazać się również typ konsumowanego mięsa, w którym białko jest zanieczyszczone cząsteczkami tłuszczu, analogicznie jak inne świeże owoce morza pożerające zabrudzenia oraz zatrute niezdrowymi składnikami. Wykluczony jest gazowany czy też słodzony sok, który także blokuje proces metabolizmu oraz absorpcji białka, mleko nie może pochodzić z folii, ponieważ nasiąka formaldehydem, niezbędne jest z kolei znaczne konsumowanie tłuszczy pochodzenia roślinnego w ilości trzy razy zwiększonej niż białko. Koniecznie zaleca się stronić od ratyfikowanego cukru oraz regularnie wyrównać wodę.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Form Explode w promocji:
Form Explode
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 174 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

MężczyznaTreningi