Dieta biegacza, czyli jak zwiększyć efekty ćwiczeń?

Dieta biegacza, czyli jak zwiększyć efekty ćwiczeń?

Redakcja

2016-08-25

brak komentarzy

Dieta jest integracyjną partia życia praktycznie wszystkich z biegaczy. Ostatnie badania potwierdzają, że 70% spośród tych, którzy rozpoczynają biegać, zmienia własne przyzwyczajenia odżywiania. Czy jest mimo wszystko coś takiego jak zbilansowana dieta biegacza? Czy są składniki a także przyzwyczajenia odżywiania, które na stałe wpisują się w biegowy jadłospis?

Jogging - jak się odżywiać?

Każdy biegacz przynajmniej z racji systematycznej aktywności musi świecić pewnym elementarnym przykładem w swoim życiu. Nie jedynie musi chodzić wcześniej spać a także jeść umiarkowane ilości trunku, ale także pielęgnować żywieniowe zasady, które uargumentują jego ruchowy wkład we własny rozwój.

Zobacz też, czy bieganie ze śródstopia jest zdrowe.

Poniżej parę z fundamentalnych reguł bardziej świadomego żywienia

- unikaj składników przetworzonych wzbogaconych o cukier a także tkankę tłuszczową;- unikaj płynów kolorowych. Zastąp je własną ulubioną wodą

- dbaj o urozmaiconą dietę. Weryfikuj, czy posiada ona niezbędne wit. a także sole mineralne

- spożywaj niewiele, ale często;

- nie zapominaj o wodzie jako sprawdzonym źródle dopingu. Wodę weź ze sobą do pracy, szkoły, na regularny trening. Niech ciągle ci towarzyszy

- sieci z fast foodami naucz się pomijać wielkim łukiem

.- składniki zbożowe. Najważniejsze źródło natychmiastowej siły w okresie ruchu. Hamują wrażenie głodu a także dostarczają świetnie magazynującego się glikogenu do naszych mięśni. Ta grupa musi stanowić 55-65% dziennego jedzenia a także musi obfitować w takie pokarmy jak: pełnoziarnisty chleb a także makarony, brązowy ryż, kasza gryczana, krakersy z pszennej oraz żytniej mąki razowej czy owsianka

- świeże owoce. Najbogatsze kopalnia witamin, które nie jedynie umieją polepszyć humor, co wprost poskromić rozwój wyczerpania czy w gorszym przypadku - kontuzji. Aż pół Rodaków nie pamięta o tym, żeby zjeść każdego dnia chociażby 1 owoc. Natomiast bazą okazują się 2-4 świeże owoce na dzień. Najskuteczniejsze na rzecz joggerów okazują się cytrusy, banany, melony, kiwi i jagody

- jarzyny. Ta grupa to zróżnicowanie witamin a także soli mineralnych. Jak żadne inne mają wpływ na nasz szczupły wygląd. Ich polecana dzienna porcja okazuje się tożsama z owocami (2-4 sztuki). Do najistotniejszych dietetycznie jarzyn należą sałaty, szpinak, brokuły, papryki, kabaczek, kiełki brukselki czy kapusta włoska

- białka. Obfitują w aminokwasy potrzebne do odnawiania, a zatem i do tzw. regeneracji z nadmiarem. Do najistotniejszych proteinowych składników przynależy: jaja, kurczak, ryby, orzechy, fasola, tofu a także indyk. Każdego dnia musimy konsumować jedną małą dawkę polikondensatów, a jedno kurze jajko powinno posiadać naszym obowiązkowym przyzwyczajeniem

- składniki mleczne. Jeżeli zamierzamy liczyć na silne kości, to nabiał musi okazać się naszym kompanem. Produkty mleczne to dobre źródło polikondensatów, wapnia a także potasu. Do najistotniejszych przynależy niskokaloryczne mleko, jogurty ekologiczne a także sery. Na dzień zaleca się obmyślić wypicie 1-2 szklanek mleka, picie jednego jogurtu a także skonsumowanie 50 gramów sera

- tłuszcze oraz oleje. Zdecydowana większość z nas się ich boi. W symbolicznych proporcjach dostarczają nam mimo wszystko istotnych kwasów omega i wpływają na system immunologiczny. Dobrym wyborem, jeżeli chodzi o tłuszcze, staną się: sardynki, łosoś, tuńczyk, oliwa z oliwek, olej z pestek winogron, oliwki, awokado, migdały a także orzeszki ziemne. Tłuszcze muszą stanowić dodatek do naszych kluczowych pokarmów, nie musimy ich konsumować w wyższych proporcjach.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Knee Active Plus w promocji:
Knee Active Plus
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 146 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

MężczyznaTreningi