Czym zastąpić piłkę bosu?

Czym zastąpić piłkę bosu?

Redakcja

2016-09-11

brak komentarzy

BOSU posiada jedną standardową zaletę: ma możliwość zastosowania wszechstronnego ćwiczenia balansu, który w fitnessie okazuje się zasadniczym elementem promującym zdrowie. Poczynając od elementów jogi przeprowadzanych na matach, skończywszy na zajęciach BODY BALL z piłkami czy COREBORADZIE, trenerzy pragną wpajać uczestnikom prawidłowe przyzwyczajenia.

BOSU to przyrząd wymarzony do ćwiczenia balansu , przystępny cenowo oraz dostępny w Polsce. Możliwość przeprowadzania różnych treningów, zdecydowanie bardziej urozmaiconych różni BOSU od piłek, można na nim stanąć oraz skakać! Dwie płaszczyzny podparcia stóp wpływają na podniesienie stopnia trudności w trakcie ćwiczenia.

Czytaj także: Nie chcesz trenować na siłowni? Poznaj Street Workout

Ćwiczenia w dowolnej pozycjiBOSU pozwala na regularny trening w pozycji leżącej, bocznej stojącej jak także w pozycji "jego" odwrócenia. Idealnie odpowiada za się do treningów statycznych, dynamicznych a także poprawiających równowaga ciała, stabilizujących tułowie i propriorecepcję, co to oznacza tzw. głębokie odczuwanie. Może posiadać wykorzystywany w rekreacji, ćwiczenia treningowym w doświadczonych grupach, indywidualnie i w rehabilitacji. Kombinacje okazują się dowolne. Aktywność na jednym sprzęcie lub paru, dynamiczne oraz statyczne, w dowolnych pozycjach: skacząc, schodząc lub wchodząc. BOSU może okazać się symulatorem wielu dyscyplin wysiłkowych. Można go użyć w następujących rodzajach ćwiczeń:

  • równowaga,
  • wydolność,
  • wzmacnianie mięśniowa,
  • równowaga,
  • gibkość.

Czytaj także: Ćwiczenia na płaski brzuch i boczki – jakich błędów nie popełniać?

Na kanapie masz parę ozdobnych jaśków? Wykorzystaj je. Miękkie oraz sprężyste przedmioty mogą ci pomóc w trakcie treningów na odpowiedni balans. Do takich ćwiczeń zazwyczaj wykorzystuje się specjalistycznego przyrządu określany jako bosu. To kombinacja piłki do treningów oraz stepu, dzięki któremu można trenować równowaga, wzmacniać tkanka mięśniowa a także trenować nad wytrzymałością. Będziesz zaskoczona, jak trudno okazuje się zachować odpowiedni balans, stojąc na miękkiej poduszce. Wypróbuj pompek, podpierając ręce na poduszce lub rób przysiady, ustawiając jedną stopę na miękkiej powierzchni, a drugą na podłożu.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Knee Active Plus w promocji:
Knee Active Plus
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 335 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieTreningi