Brak efektów po 6 Weidera? To przez te błędy

Brak efektów po 6 Weidera? To przez te błędy

Redakcja

2016-11-20

brak komentarzy

Każdy, kto przynajmniej jednokrotnie wypróbował trening Aerobicznej 6 Weidera i wytrwał do zakończenia planu treningowego wie, jak efektywne są rezultaty tej pracy. Wielokrotnie występuje mimo wszystko pytanie: czy rezultat wart jest aż takiego trudu? A może te same efekty da się zyskać robiąc standardowe "brzuszki"? Śpieszymy z wyjaśnieniem, jak działa Aerobiczna 6 Weidera, co sądzą o niej instruktorzy czy też jak trenować, aby uzyskać płaski brzuch.

Szóstka jest pakietem treningów umacniających mięśnie proste i skośne brzucha oraz polepszających ich rzeźbę. Realizuje się je w cyklach i seriach, a pojedyncze ćwiczenia robione są jedno po drugim, bez przerw na relaks. Głównym momentem któregokolwiek ćwiczenia jest zastopowanie ruchu na 2-3 sekundy chwili najpotężniejszego napięcia tkanki mięśniowej. Zaleca się odpoczynek w okresie między seriami, który musi przebiegać trzy minuty. Trening powinno robić się na płaskim, twardym podłożu. Cykl sportowy ciągnie się 42 dni i jest bardzo monotonny. Mimo wszystko sława Aerobicznej 6 Weidera nie wzięła się znikąd - uwydatnione rezultaty sprawnie mobilizowały trenujących do dalszej pracy.

Brak efektów po A6W?

Trzeba, by rzec - sukces gwarantowany i zdecydowana większość artykułów na taki temat tak z całą pewnością opisuje właściwości "szóstki". Czytamy i słyszymy: "pewna nagroda za konsekwencję warta jest włożonego trudu". Niewiele osób mimo wszystko zdaje sobie kwestię, iż robienie Aerobicznej 6 Weidera potrzebuje rzeczywiście wyjątkowej regularności, dokładności i konsekwencji. Łączny moment przeprowadzania pojedynczego ćwiczeniach to ok. 25 min., a liczba powtórek polepsza się w dowolnym 7 dniach.

Na licznych forach i stronach on-line pisze się o magicznych efektach Aerobicznej 6 Weidera. Brak tam opinii instruktorów, którzy alarmują, iż dla osób które przenigdy przedtem nie ćwiczyły tkanki mięśniowej brzucha przeprowadzenie całego cyklu okazuje się dość niełatwe, szczególnie w ostatecznych fazach gdzie należy przeprowadzić więcej niż 400 powtórek. Poprzez podstawowe błędy techniczne i nazbyt małą siłę mięśni skutkują pogorszeniem techniki treningów, co może wywoływać nadto obfite obciążenie pleców czy też tkanki mięśniowej karku.

Czy 6 Weidera działa?

Naddodajal wydaje się mimo wszystko, iż zestaw treningów więcej ma miłośników niż nieprzyjaciół. Tyczy się to szczególnie osób, które system ukończyły (istnieje prawdopodobieństwo dużej grupie starających się nie udało się tego dokonać). Reasumując, da się uznać, iż Aerobiczna 6 Weidera naprawdę działa, albowiem jest nieco przereklamowana. To system sporządzony tak, by modelować i zauważalnie wzmacniać mięśnie proste i skośne brzucha. Rzeczywiście wyrabiamy sobie wytrwałość i kondycję fizyczną, ale rezultaty są uwydatnione pod warunkiem, iż treningi przeprowadzamy regularnie i właściwie. Jednak dotarcie do 42 dnia potrzebuje silnego samozaparcia, kategorie oraz konsekwencji. Nie kryjmy mimo wszystko, iż system jest w pełnego pakietu uciążliwy do przeprowadzenia, a by zauważyć analogiczne rezultaty możemy zdecydować się na inne, więcej wzbogacone zestawy treningów. Niezależnie od tego, na co się decydujemy - zawsze opłaca się nie zapominać o rozgrzewce przed oraz stretchingu mięśni po treningach.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Form Explode w promocji:
Form Explode
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 195 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi